Ga naar de inhoud

Ik wilde met het duingras praten


vr, 26 jun - 21.15


PERFORMANCE


cellist Sebastiaan Wiering en poëet Hannan van Rooij ontmoetten elkaar aan een bingotafel, en besloten samen de voorstelling ‘ik wilde met het duingras praten’ te maken. op Dichters in de Prinsentuin stellen ze zich voor het eerst voor als het creatieve collectief tante hans. tante hans snuffelt rond, voegt geluid bij woord en wrikt mooiigheid uit de goot. alledaagse dingen, gekke klanken, toffe zinnen. kom jezelf nestelen in een web van muziek en tekst over een bus naar de kust, tuttigheid en populaire poëzie voor mensen van jouw leeftijd.

Dit programma maakt deel uit van de openingsavond van Dichters in de Prinsentuin op vrijdag 26 juni in Grand Theatre Groningen. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Grand Theatre.

Ik wilde met het duingras praten